Husdjur

Länge har jag tjatat på Erik att jag vill ha en kissebäs.. En liten sibirisk misse. De ska tydligen vara allergivänliga så  man kan ju alltid testa sig om man tål dessa eller ej.. Det lilla hindret just nu är att vi har Matteus.. Eller ja, hinder och hinder kan jag inte säga riktigt att han är :) Men det gör det hela svårare. Då vi inte vet om Matteus ärvt Eriks allergi eller inte, så får man helt enkelt vänta och se.. Därför har jag tänkt lite i banorna kring detta om en hund. Men hund kan vi inte heller ha eftersom Eriks kusin är så allergisk.. Så där satt det också käppar i mitt hjul. NU däremot har jag hittat det perfekta djuret åt oss.. nämnligen..

*trumvirvel*




Jojomensan Åsenbagge vare här! Vi hade tänkt oss ha den på ballkongen mest troligt. Alltid kommer det reta nån

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha!

Underbart Evelina =D Men glöm Sofie som fårvakt, haha!

2009-05-03 @ 11:16:27
URL: http://anniesofie.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Hej hej





Va med o tävla i min blogg.. fina priser ;)

Något som inte går att köpa i butik.

Det börjar bli riktigt stort i sverige.

så va den första som vinner denna sexiga pris ;)





kramiiss

2009-05-03 @ 23:16:36
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0