Resume

Imorse då jag vaknade kändes det som att nån dunkat mitt huvud i väggen x antal ggr.. :S le på denna huvudvärk som kommer och går i tid och otid.. Matte väckte mig kl 5 i morse, men fick honom att somna om tack och lov :P



Helgen som var vart inte helt tokig den heller.. I lördags smsar Sofipropp och undrar om vi ska följa med ner till badhusparken.. Sagt och gjort så traskade vi ner, men kom aldrig riktigt fram.. Molnen kom fram och det blev kyligt, men en premiär kulglass fick vi i oss. Ner till stan gick bra, upp var värre.. BARA uppför :) Men attans vad man kände sig effektiv efteråt :P Dock unnade vi oss pizza till middag då Erik jobbade sent.. Sedan knatade jag iväg och höll Sofie lite sällskap medan hennes gubbe var ute. Tack för en trevlig kväll :D

I söndags hade Matte tjejbesök här hemma, jotack det ska börjas i tid! Det lektes och skrattades mycket här hemma :)



Så började en ny vecka med nya möjligheter.. Vi åkte till Eriks farmor på måndag eftermiddag då han skulle byta sommardäck.. Annars går vi på rutin här hemma.. Med andra ord så är det inte mycket som händer.

Matte har intagit krypställning och det lär väl inte dröja allt för länge innan han krålar här hemma som en liten mask. Hittade honom även sittandes på knä i sängen idag. Allt går så ruskigt fort :) Men det är såå härligt att se alla framsteg han gör. Innan man fick barn förstog man icke hur någon kunde bli helt till sig bara för att deras barn gör något nytt.. Men nu har man insett hur magiskt det där första leendet är och allt som händer därefter.



Nu är det dags för middag här tror jag, Matte är inte allt för sammarbetsvillig ;)


Tjing



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi får göra om det snart igen, när vädret tillåter =)

2009-05-15 @ 11:01:06
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0