Sundsvalls tripp

Det var då ingen sjuk bebis vi hade ;)

Upptäckte ett par dagar senare att han börjat få en tand! JIPPI :D Lilla grynet vårat.



Igår tog vi en sväng till Sundsvall, började med att vi försov oss någon timme, för att sedan komma ut till bilen som ej gick igång! Jag var redigt less och till slut fick vi hjälp med startkablar, tydligen är Eriks bilbatteri helt dött så vi må köpa nytt idag.. Nå iaf.. Vi kom ju iväg med lite bök ;)

Åkte först till pappa och Helene och hälsade på för att sedan hälsa på NINA :D Ja, moster och Fredrik var nu också hemma, men det var Nina pina vi åkte först och främst för :) Så skönt att se henne så pigg och glad trots alla omständigheter, nu kan jag leva ytterliggare några månader på hennes gokramar. VI SAKNAR DIG REDAN! Men vi lär nog försöka ta oss upp till umeå och hälsa på henne också något.. Efter lite mat och mys så var Matte jätte trött, han somnade i famnen så han fick ligga ett tag på mosters säng medans jag, Nina och hennes kompis fikade. Ludde (Ninas pojkvän) och Erik stökade på med några träbitar, tänk att det ska krävas två manshjärnor att få ihop en liten kub ;) Vi kom därifrån sent, runt 22 skulle jag tippa på, så vi var inte här i stan förren efter 00, jag stöp i säng kan jag säga... Dock upptäckte jag att Matte hade gjort nr 2 i blöjan då jag skulle lägga ner honom, men det gick nästan smärtfritt att ta väck.


Jag var dum och lovade Erik sovmorgon idag..... Jag skulle också behöva det :P Trött som en gnu, men ska nog ta Matte på en lite promenad. Sugen på färskt frukostbröd och juice!


Tjing

Kommentarer
Postat av: Sofie

Kul att ni kom iväg =)

Första tanden, tiden går snabbt =)

2009-05-25 @ 13:11:26
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0