Sjuk bebis

Och jag klagade på att jag var utmattad igår!! När jag skulle krypa till kojs skulle jag se om Matte hade en torr blöja.... Jag kan tala om för er att inom loppet av 10 min fick vi byta blöja 3 ggr. Stackaren var såå dålig i magen :(
Efter ett tag så somnade han om men vaknade kl 5 igen, kokhet och bajsat igen. Tog tempen som visade 39,2 grader.... Och inte nog med det hade vi endast 1 alvedon kvar och tvättservetterna tog slut mitt i långa loppet. Erik fick kila på apoteket det första han gjorde när de öppnat.

Så det var en bedrövlig natt, jag har legat i viloläge hela natten känns det som, så nu är jag sååå trött. Matte har mestadels sovit idag tack och lov och nu är han rätt så kry.. Febern kom dock tillbaka lite nu på kvällen men bajset är inte riktigt lika illa.

Nu står iaf Erik i duschen och jag ska väl hoppa in så fort han är klar. Sova står näst på listan,
Jag skulle behöva fler än 2 timmar inatt....


Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0