24h sedan

Skönt att allting vart gjorde i tid igår, klev upp halv 8 och började med resten. Letade fastighetsskötaren som fick fixa torkskåpet så jag fick torra kläder, hann till och med duscha innan de kom för att bespruta. Så nu har det gått 24h som man måste vänta då man har småbarn. Farfar var bestämd och tyckte Matte skulle stanna där så jag fick städa här i ro, så jag hade väl inte så mycket att säga till om :) Det är jag som lider av oss två ska jag tala om för er... Många gånger tänker man att det ska va skönt att va ifrån lillen ett par timmar.. Men tyvärr är det inte många gånger man hinner komma ifrån förren man saknar honom igen. Men det ger båda lite ny energi så det är bara bra igentligen. Nu däremot ska jag inte svamla en massa skit utan ska istället poppa musik för halva grannskapet och ställa allt till rätta.


Tjing

Förresten så måste jag tala om för dig Mimmi, att jag också hoppas vi ses snart! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hehe! Synd bara att jag inte kan hänga me upp den 6 juni.. :( men vi får se till å ta det i sommar!Får ta med Martin på en roadtrip uppåt i landet! =)

2009-05-26 @ 10:12:16
URL: http://mwesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0