Lite ensamtid

En härlig, men lite regnig dag :)

Mina grabbar åkte till brynje förut, så jag har varit barn och gubb ledig ;) Härligt, men blir lätt ensamt efter ett par timmar. Har ängnat mig åt att storstäda här hemma. När Erik och Matte kommer hem ska vi förhoppningsvis borra upp vår nya spegel :D Och lite andra småsaker, det ser verkligen ut som att vi är nyinflyttade här då vi fortfarande inte fått upp varken tavlor eller hyllor :P Men det är svårt att få till det bra, och då funderar jag hellre några extra gånger istället för att stå med två hål i väggen och ej veta hur man ska täcka de :) Börjar bli många projekt här hemma, målning och trallbygge på ballkongen, köket ska göras om, målning av klädkammaren och lite mer. Jag är ruskigt sugen på att även ta penseln och få bort den hemskt fula gröna färgen i hallen, de känns sååååå 90 tal! också denna hemska bård som sitter där. Är typ som en lång grön tunnel våran hall, man blir nästan lite mörkrädd då man ska gå på toaletten på kvällarna! Sedan hade jag inte tackat nej till nytt golv i hela lägenheten, men pengar växer ju knappast på träd. Igår så var vi och kikade på kakel till köket, hittade ett riktigt snyggt glaskakel, men priset var ju dessvärre ej inom vår budget, närmare 1000 kr per/kvm. Sedan har jag läst så mycket nackdelar med glaskakel så det känns bara bökigt också.. Ne nu babblar jag väl kanske lite för mkt ;)


Förresten så börjar Mattes andra tand att komma upp, han är ej glad över detta! Gör ont ont ont i lilla munnen och är väldigt känslig, vi får inte ens säga "ajaj" här hemma utan att hela världen rasar samman :)

Nu ska jag ta tag i disken, trots att ryggen snart ta död på mig.



Hittade denna fina bild på grabbarna som jag hade glömmt :)




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sötnosar! =)

2009-07-13 @ 07:50:25
URL: http://mwesterberg.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag känner igen det där.

- Ska man ska sätta en tavla här eller där. Eller ska man ha en hylla där istället och sätta tavlan och spegeln där? Nej, det blir inte heller bra... Äh, skitsamma =P

Sen blir det tomt och "nyinflyttat".

Men som sagt. Bättre att tänka några gånger extra än att ha väggen full med hål =P



Vilken söt bild! =)

2009-07-13 @ 13:33:31
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0